...nattsudd...

Allmänt / Permalink / 0
Sitter nu och väntar på att få gå hem.
Jobbat natt 1 av 2... seg natt.
Men ska nu göra lite sysslor så jag piggnar till...
 
Det är lång mellan gångerna men jag försöker hålla bloggen vid liv...
Sommaren har resulterat i att jag inte så ofta sitter vid dumburken,
det vill säga inte mer än nödvändigt.
FB har jag i mobilen så kontakten med familjen har jag där...
 
Hemma rullar vardagen på, Myrra växer och utvecklas.
Släpptes på Hare i helgen, fick upp spår och vi såg haren,
men jag tror inte hon fattade vad det var hon spårade. . .
Haha..hade hon dykit på den hade hon säkert kommit springande med svansen mellan benen...
Inne i en spökålder just nu, allt är farligt...
Idag ska Gubben börja valpkurs... ska bli spännande att se,
hon är rädd för andra hundar, stora som små... trots våra egna..??
Rädd och rädd hon vet inte vad hon ska göra så hon skäller hysteriskt...
ja ja hon är ju liten och med träning ska det nog gå bra.
Jag har gått en Träningspromenad med henne,
det var 4 andra vovvar och det gick bättre och bättre...
Bara de inte kom för nära..
 
 
Sockertoppen... vad det nu ska bli av henne....
Annars mår vi alla fint...
Ska nu ta tag i Zumban och mina promenader igen...
Börjar idag när jag kommer hem, en 30 min runda med lillfisen.
För att försöka en runda till med Baileys när jag sovit färdigt...
Semester ringarna ska bort... haha...
 ha en superfin dag.....
Till top