Tänk va... första inlägget 2012...

Allmänt / Permalink / 2


Har som dagt haft bloggtorka, livet bara springer på...
Äter, sover jobbar och däremmellan kvalitetstid med nära och kära...
Det hät med att blogga har lagts på is... men här kommer några få rader..

Nu är våren här, värmenbölja på över 25 grader...
Njuter för fullt, men även jag kan tycka att det är lite för varmt redan,
vi lever i en konstig tid... hoppas en del blommor håller sig till Midsommar...

Sommaren, med lov och semestrar närmar sig med stormsteg...
Nästa helg hämtar vi vår nya familje medlem...
En wachteltjej ifrån Tyskland...  Längtar sååå...
Namn har vi inte kommit på än, lite förslag har vi men...
vi får se när man träffar henne... måste ju få känna av hur hon är...
En stor grej med denna resa är att jag...
hör och häpna åker utanför Norden för första gången i mitt 40-åriga liv.

Jag har som sagt aldrig kännt nåt behov av att resa
och tycker fortfarande det finns mycket i vårt avlånga land som lockar mer...

Annars är det mesta tiptop… fast en sunkig tid närmar ju sig som vanligt.

Visst känns det inte lika hårt längre, men man funderar ju när årsdagen närmar sig… Funderingar om varför och vad som skulle kunna varit om inte…

 

Men jag ska inte gräva ner mig utan se framåt och glädjas av valpen…

Det ska bli spännande att se hur de andra två råttorna reagerar…

Morrfian Baileys och lek tanten Leya…

Får ta de lite försiktigt i början, men det ska säkert gå bra.

Blir nog 2 mammor…

Det var några få ord… kanske jag hittar skrivandets sug igen,

om inte annat så bilder… jag ska försöka fota mer…

 

Ha de bäst….


#1 - - Theresa:

Jag tror det kommer gå kanonbra med den nya =) Håller tummarna =)

#2 - - Anonym:

Tack Thes...det tror jag oxå...

Till top