...kalla fakta gav mig mardrömmar...

Allmänt / Permalink / 0
Såg kalla fakta igår,
om lilla Maximilian och mamma Sara.
Haft hemska mardrömmar hela efternatten och nu på morgonen...
Vilket då resulterat i stans J-A huvudvärk...
"Mina drömmar drar sig bakåt i tiden
och ofta har jag en dröm om att M17 drunknar som liten...
Minsta gnutta feber... slår denna dröm till på olika sätt...
Denna gång var det även då kaos me 112...
och innan jag vaknar sitter jag och ringer runt alla nära och kära för att berätta..."

Jag tror mig inte ha feber...
men det var nog Tv- programmet som startade drömmen denna gång.
Mina tankar går till Sara och hennes familj.
Jag är lyckligt lottad med mina killar...
Min fasa just nu är när de är ute och KÖR långt eller när M17 åker runt med kompisar...

Jaja... man kommer alltid vara en kycklingmamma...

Nu ska jag fortsätta pynta... eller städa och lägga på dukar...
Tomtarna tar jag inte fram förrän nämre Jul... 
Det blir nog Lagom till Lucia i år.
Men adventmyset börjar infinna sig... tjuvtände stjärnan igår... =)

Ha en bra dag...


Till top