...jag måste ju hurra för min "gosse" som fyller 20 år idag...

Allmänt / Permalink / 0


"Med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda’n
jag har den äran
jag har den äran
att gratulera.”

HURRA HURRA HURRA HURRA

Jag kan inte fatta att det är 20 år sedan jag och gubben for in på BB.
Vi räknade rådjur på vägen in... 2 blivande överlyckliga föräldrar... 
Så kom du, en solglimt som har förgyllt alla dessa år med glädje...
Många Grattiskramar Killen och hoppas din dag blir bra...



Sitter nu och väntar på att få åka hem...
Natten har gått fort, tyst och lungt. För lungt.?!
Hem sova för att sedan baka en tårta av något slag, 
farmor kommer nog på fika...
Ska sen jobba sista natten innan semestern...
Ska bli så gött. ;)




Helgen i Jaktstugan var jättehärlig...
Inga måsten, bara slappat och mått toppen.
Jättetrevlig familj till Gubbens Jakt kompis...
Vi satt och prata långt in på kvällarna.
Sov ut på mornarna, gick några rundor i skogen, med vovvarna.
Ingen TV,DATOR och minmalt anvaändande av telefon.
Jag tog ens inte fram mitt handarbete eller satte mig att läsa,
utan bara gjorde så lite som möjligt...
God mat och dryck, ja rena semestern...

Vi ska försöka åka dit ett par gånger till innan jakten.

Huset hemma stod kvar...
efter en 20årsfest på fredagen och M17 hade liten grillfest på lördagen.
Trots man litar på Killarna är man lite orolig när man inte är på hemmaplan.

Det var några ord...
Tjingeling...


Till top