...i nattens mörker...

Allmänt / Permalink / 1


... försöker få tiden att gå... ingen tvätt och alla sover... startat diskmaskinen och läst en stund... funderar på att se ett avsnit av Morden i midsommer på svtplay... få tiden att gå... 3 nätter till efter denna, sedan har jag 4 välbehövlig veckors semester...

...sov länge idag eller typ igår eller ja det blir lite bak och fram när man jobbar som jag... hann tvätta undan lite så det inte hopar sig i helgen... jag gubben och vovvarna tar pick och pack och drar till Jaktstugan... vaka gris och bara må gott... umgås med gubbens jaktkompisar och bara må väl...

...Semester så härligt... inget uppbokat inget bestämt utan bara ta dag för dag som den är... jo vi ska fira att grabben blir 20... fatta han fyller 20... vad tag all dessa j-a år vägen... det innerfattar ju att jag nästa år blir 40... man vad jag hört börjar livet först vid 40... men det är ju inte klokt att tiden rinner iväg så... för övrigt som sagt inte mkt planerat... mamma kommer ner några dagar... gubben jobbar mina första 2 veckor... jag tycker när man ha semester ska man var ledig... kunna ta dagen som den kommer... är det fint ja då åker vi och badar är det inte fint då kan man bara slappa... det är semester... visst ja vi skulle hälsa på sis i stugan oxå... sedan börjar ju jakten lagom till jag börjar jobba igen...fast jag mjukstartar med 2 nätter och sedan långledig helg så jag kan vara med lite oxå...

..det var några rader i natten...

#1 - - Theresa:

Nu är det inte många dagar tills vi åker neråt Smålandet. Kanske ses? :)

Kram

Till top