Julen ut kastad...

Allmänt / Permalink / 0


Nästan att det fick bli så... Jag är så orkeslös...
onsdagen gick till att plocka undan all Jul...
Det belv så tomt... men jag kom ingen vart för övrigt...
Gick och gruva mig inför nästa dag... fick dock upp gardiner och någon duk...

Gårdagen fanns ingen fart alls...
Jag steg upp tidigt och for till min stora skräck till Tandis...
Var där redan 9,10... Bdeövade för att laga en fram tand...
= bedövad i halva näsan ända upp till ögat...
Tandläkaren säger att det släpper på 1 timme....
rättare sagt 3-4 timmar... Tur att jag åt en macka till gröten...
Väl färdig där körde jag hem, seg som ruggumi och tung i huvet.
Fryser och hamnar under filten på soffan och ser ett par filmer...
Hann dock med 2 maskiner tvätt...

Dagen idag sov jag ut, ska ju jobba 2 nätter.
Ingen fart idag heller... man snart kanske.
Ha en bra helg, kramiz...

Till top