Nattzudd om väder , ditt & datt!

Allmänt / Permalink / 2


Som sagt... lite babbel i natten...
Ser ut att kunna bli varmt i morgon, svärmor hotade oxå med åska...
Har ännu inte hört nåt, men det finduggade lite ute nyss...

Dagen som gick sova jag till ca 14.30. sedan var det omöjligt...
Sedan upp och åt gröt, bryggde kaffe... Lite plock.
Sedan kopllade jag Yrlha och gick min promenad...
Jag kan ju säga att det var varmt...
Det är ju lite för svalt att bara gå i linne,
men att ha en tjock tröja var aldeles för varmt...
hoppas jag svettades bort några gram extra... ;-)
Yrlha flåsade hon oxå, kvavt och lustigt, man fick liksom inte luft.

Väl hemma igen hjälpte jag M15 med att tvätta moppen.
Behövdes... Sedan blev det matdax... Råstektpotatis, ägg och korv.
Enkelt och gott... Även ett lass med grönsaker till mig...

Mer hinner man inte med meallan 2 nätter, i morgon hinner jag ännu mindre.
Sova till ca 14, upp och äta och morna till sig lte, för att jobba 15,45 - 07,05...
Xtra pga personalfest, jag ställer upp så de andra kan roa sig!
Jag ska ju vara ledig i nästa 14 dar, jobbar 3 tillfällen till...
sedan är det student att fira...
en hel del att fixa innan så jag tog lite extra ledigt!

Nepp nu ska jag fixa tvätt för att sedan sätta mig en stund vi tv:n.
Ha en bra natt/dag...




#1 - - Carina:

Här var oxå riktig sommarvärme och nu kvart i 6 på morgonen är det 12grader, jag tror sommaren är på väg :-) Vilen dag du har framför dig, tur du vet att ledigheten står och knackar på dörren. Hoppas dagen blir bra, kram

#2 - - Theresa:

Suttit ute ungefär en timme i sommarvärmen, sen bara försvann den och övergick i regn och lite åska :/

Till top