Lördag...

Allmänt / Permalink / 1
Sovit bort hela dagen... men det behövdes...
Helt slut... gubben min var inne vid 12-tiden och sa hejdå vi ses i morgon...
MMMhh svarade jag och fick en puss på kinden, somnade lika fort igen...

Vaknade halv fyra... ligger nog inlagt i minnet att då ska man upp...
Vardagar kommer M15 hem vid den tiden... Så det har blivit då jag stiger upp.
Fast på helgen är det en timmes mindre sömn, men det märks inte...
Plockat och hade kaffegäster...
lagat middag , fläskotletter puttrande i mager gräddsås och potatis till...
mums... som grönsaker var vi idag så "nyttiga" och hade endast lingon...
Slarvat med grönt ett tag, ska ta tag idet...
och snart dax för att packa väskan för att sedan köra till jobbet igen...
Tänkte en stunds klinkande och ett fotokollage hinner jag med...


Kompisen Bea och baileys älskar att bada... Det syns..
Kompisen Jacki är inte lika förtjust, men kul att busa...

Ha en bra kväll...Det ska jag.
Kramiz Lotta
#1 - - Anonym:

- så skönt att sova ut !

Till top