Midsommarbilder...

Allmänt / Permalink / 1


Jag vill oxå vara med... Princessan nr 1!



Dopp i polen var ett måste... synd bara att den sprack...
Men kanske vi kan pumpa upp den en gång till!



Här ligger jag bra, med koll på alla!
Kanske jag får en godbit om jag är riktigt söt!



Så enkel, men så goood!
Rulltårtsbotten X 2, äggkräm emellan och grädde med Jordgubbar på toppen!



Dagen...
För varmt för att sova bra...
Jag klagar inte men det är svårt att tvinga sig kvar i sängen...
Var uppe och drack flera gånger och steg upp innan 15.

Inte gjort mkt nytta, bara päst.
Så nu sitter man här igen 2a natten av 3...

Vädret ser ut att hålla i sig, så jag hoppas på havet i helgen!

Tjingeling!
#1 - - Carina:

Skönt att ha tillgång till trädgård där hundarna kan springa löst, det har tyvärr inte jag. Det är rätt skönt att ha hundar som inte har jakt och som inte bryr sig om djuren i skogen annars hade jag nog inte kunnat ha dom lösa så som jag har. Hoppas det blir en bra dag, kram

Till top