2008 blir 2009!

Allmänt / Permalink / 0

Då går 2008 mot sitt slut...

Ett år som kanske inte blev som man väntat...


Första halvan flöt på som vanligt,

Familjen, hemmet och jobbet.

Fritiden, skogen och vovvarna.


Våren kom med värme

och förväntningar inför sommaren.

Planer för trädgården och renovering inomhus.

Skolavslutningar och födelsedagar att fira.


Men det blev ju inte riktigt så...

Visst sommaren kom, men inte med glada budskap...

Skolavslutningen och födelsedagar firades men inte med samma glädje...

Planer och renoveringar sköts på framtiden...


Nåja, nu blev det som det blev, sorg, ilska och så mycket mer.

                                                               

Jag hoppas och tror på att 2009 kommer bli ett gladare år...

Där jag kan lägga allt det som hänt i min kappsäck,

ta det med mig och se framåt...

Jag vill absolut inte glömma det som hänt,

det som kanske har fört oss syskon lite närmre varann...


Så till slut vill jag bara säga till er alla,

att jag önskar er ett riktigt:


GOTT NYTT ÅR!



Till top