Nattsudd och många snurriga tankar....

Allmänt / Permalink / 1
Länge sen jag var här nu,
har som sagt inte haft behovet att skriva av mig,
men kanske börjar bli dags...
 
Finns så mycket jag skulle vilja få ur mig, men det stannar kvar i tystnad.
Tung och lång vecka, vill baras e ett slut på den.
 
I morgon åker en nära vän till mig och gör en stor OP.
Hon kommer skrivas in idag,
opereras i morgon och det blir en tid med smärta och återhämtning.
Tankarna är många, men jag vet det kommer gå bra.
 
 
 
På fredag begravs lilla Mormor,
som lugnt och stilla somnade in för snart 2 veckor sedan.
Hon blev 93 år, och har haft ett långt och bra liv.
 
Jag gruvar mig för begravningen,
alla ledsna sorgsna miner och alla minnen som kommer på...
Jag vet att det är okej att gråta, men ibland bara låser det sig...
Svårast är att följa kistan ut och ta sista farväl.
 
Som jag skrev så bubblar det upp så mycket som jag lagt på hyllan.
Alla frågor som jag har kommer åter och all svar jag aldrig kommer få.
 
 
 
 
 
#1 - - Nilla Tankebubblor:

Kram!

Till top