NOVEMBER...

Allmänt / Permalink / 0
November bara rusar förbi, mer än halvägs nu och det är grått och urrigt...



Vet inte vilket jag längtar mest efter...
Snö och ljust, bara det inte blir sådana mängder som förra året...
Kan vänta ett litet tag till, vi får nog känna på det ett tag denna vinter oxå..
Men jag tror det nu börjar bli dax att dra fram adventpyntet...
Eftersom jag inte är på hemmaplan nästa helg, 
så får det stå färdigt när jag går och jobbar tors natt....
Det tar ju en stund...
Men jag tycker det blir så mysigt... Längtar!



Inte så länge sedan de stod och lyste och värmde...
Kan ju säga att jag föredrar värmen mer än detta grårusk som är nu...

Ska ut och ta en promenad om en stund och vantar och varm jagcka gäller... hua...
Ha en bra fortsatt November...
Vem vet när nästa besök hinns med...
KRAMIZAR
Till top