... dagen idag...

Allmänt / Permalink / 0
Ja idag är idag och jag startade dagen med att sova till kl 11,00.
Jobbar min första natt av 3 så då får man passa på att sova...
M17 har nu startat sitt sommarjobb... 60 timmar av kommunen.
Han fick lägga uppp timmarna så han jobbar 8-13 Mån - tors i 3 veckor.
Bra att de får nåt att göra och det blir ju lite klirr i kassan...

Efter att fått i mig lite gröt och kaffe har jag nu gjort taccofärs och satt en deg på jäsning,
nu ska här bakas piroger..
M17 beställde detta, gott att äta när man kommer hem vid lunch...
Håller med, gott att ha som nattamat oxå.
Tänkte även slänga ihop några portionspajer...
Bacon och purjolök ev. några grönsaker i en del av dem...
Får se om jag hinner med en plåt med frallor oxå...
Bara att fortsätta när man väl börjat...

Härligt sommarväder har vi,
hoppas nu det håller i sig under min semester oxå...

Ha nu en riktigt härlig dag i solen...

Tjingeling...





Till top