...sommaren går mot sitt slut...

Allmänt / Permalink / 0


Hösten smyger sig på... och jag fick en hemsk tanke...
Nu är det snart dax att planera JUL.
När det kom på tal på jobbet så sa en tjej att hon redan börjat så smått..
Och ja ska man bli färdig och inte stressa sista dagarna så...

Nej nej...
Nu kommer ju långa fina härliga hösten, med sprakande färger.
Hoppas på att kunna och känna för att fota mer än jag gjort sista tiden.
Illa är när man till på köpet glömmer att ta med kameran... ;)

Sitter nu min 2a natt efter semestern och det har gått lekande lätt,
vaknade dock redan 13 idag så jag sover nog gott i morgon...
Gubben min har ledigt denna vecka med, och det är Jakt som gäller...
Baileys har oxå kommit igång, hon har fixat flera bra eftersök...
även en skabbräv så det blir vetrinären i morgon och få medel mot det och Noskvalster.
Även den årliga vaccineringen...

Det var några ord... ta tag i lite sysslor... Städ på listan inatt...
Tjingeling...
Till top