... nyss var det vår...

Allmänt / Permalink / 0


och nu känner man hösten knacka på...

Vi har nu haft några fina varma dagar, dock kallt nattetid...
Man njuter av varje minut och suger i sig solstrålarna...
Igår satt jag och lapade sol med en bok,
lite färg fick jag... Jag hann med en runda med Leya...
PowerWalk med inslag av pulsträning... Hua... idag känner jag mig 20 år äldre... Haha...

Idag har jag sovit bort dagen, skönt att vara tillbaks i normala vanor...
Semester är super, men även att lunka på i det vanliga är bra...
Blir vila idag, för att promenera i morgon igen...
Nedräkning inför söndag, och Väckelsångsloppet...
Ska slå mig själv sedan förra året...
Inte svårt alls... tror jag... eftersom vi  fjor gick i egen takt runt,
vilket resulterade att vi hamna sist... haha...
Bara kul att vara med när jobbet fixar och donar för oss...
Men men... lite bättre kan det ju bli...

Nepp lite kaffe för att sedan ta tag i mat...
Jobbar en natt till...
Pling!
Till top