Brist på annat...

Allmänt / Permalink / 0

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka.
Du heter: Eva Ann-Charlotte Lundh
Smeknamn: Lotta, lotten Lottis
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nothing Compere´s to You
Beroende av: Familjen,
Vad tror folk om dig? Att jag är den jag är... Snäll, söt och rar...
Stämmer det? Ingen kommentar...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina handarbeten.
Brukar du skratta för dig själv? Ofta... När jag läser...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Lycka till"
Var bor du? fridafors, en by i Småland
Trivs du där? Ja, men skulle vilja bo mer på landet.
Äger du några converse? Äh va?!
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Brukar du bli för full? Ingen kommentar, men det var ett tag sen...
Vad har du för mobiloperatör? Telia
Är du allergisk mot något? kan vara,,, annanas...
Hur svarar du i mobilen? Lotta
Vem ringde du senast? På mobilen ringde jag hem... hemifrån ringde jag min mamma...
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Hur ska jag komma ihåg det, det var mkt. typ 30 med mor..
Antal timmar sömn inatt: Inga eftersom jag jobbar, men jag sover nog 6 timmar när jag kommer hem...
Sov du ensam? Nej, har alltid vovvarna som sängvärmare dagtid... på natten finn Gubben där...
Brukar du komma i tid? Alltid. Gärna 10 minuter till godo.
När mår du bra? på sommaren med sol och värme, inte nu med snö och kyla...
När blev du fotad senast? i måndags tror jag...
Hur känner du dig nu? Trött och zeg.
Vanligaste färg på dina kläder? Grå, svart och jeans.
Vad tycker du om fötter? Det äckligaste jag vet!
Vad saknar du? pappa
Hade du en bra kväll igår? Åjo, stod ute i kylan ca 1 timme när gubben skruvade med en kompis bil...
Favoritdryck på morgonen? Kaffe..
Rakar du benen? sommartid... vilket betyder att jag är lurvig nu...
När brukar du oftast gå och lägga dig? olika.
Är du blyg? inte särskilt...
Sysslar du med någon idrott? Nopp...Men är gärna i skogen och promenerar med vovvarna..
Vill du hellre ha mail än brev? Vilket som, bara jag får något!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ???
Har du spytt offentligt? Haha, ja! Spydde ut genom fönstret på en hyrd minbuss... i tonårne någon gång... Stackarn som fick skura den....
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Mycket..
Är du nöjd med ditt liv? Finns inte mkt jag ångrar.
Är du bortskämd? Kan man säga... det finns många som har det mycket sämre än en annan..
Vad gör du i morgon? sova förmiddag och ev hjälpa svägerskan att städa sitt ev sålda hus.
Vad är det värsta du vet? Krig och orättvisor. Obotliga sjukdomar...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj oj oj
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte en aning...
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Visst har jag det. men jag har sållat hårt geonom åren...För man har ju gått på minor...
Vad använder du för shampoo? Clerasil Schampo, men köpte faktiskt barnängens nu...
Vad är det finaste du fått? Min gubbe och våra barn...
En speciell dag du minns? Vår 10 åriga bröllopsdag.
Hur gammal är du? 37år med gråa hår...
Tycker du om någon just nu? Sjävklart.
Du samlar på? Grisar!!!
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syrran, mamma, svärmor och gubben.
Gillar du golf? minigolf.
Vilken tid gick du upp idag? 14.45
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Visst är det det, kan vara befriande...ett måste med jämna mellanrum.
När grät du senast? Igår, liten tår som rullade...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jubla, resa, sedan göra nåt vettigt med pengarna.
Bär du glasögon eller linser? Nopp, inte än..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men kläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon? olika, men är oftast uppe innan 11... =)
Har du piercing? Jag har hål i öronen
Vill du gifta dig? Redan gjort.
Vill du ha barn? Har 2 killar. 14år och 17 år.
Solar du ofta? Inte lika mkt som förut, men när sommaren kommer försöker man få lite färg.
Är du bra på att laga mat? Lyckas bra tycker jag.
Är du flygrädd? Ja...
Hur vig är du? Som en gravid flodhäst...
Är du musikalisk? inte mkt men sjunger gärna...
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? GB Sandwish
Tror du på ett liv efter döden? Måste finnas nåt...
Tycker du om sushi? Lax ja.
Vad äter du helst när du ser på film? Vad som finns eller inget.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nopp
Har du tandläkarskräck? Mycket...
Är du morgon- eller kvällsmänniska? periodare
Vilken ögonfärg har du? melerade kattögon...
Har du någon gång gråtit dej till sömns? har hänt.
Röker du? hållt uppe i 2 år
Hur ofta tränar/motionerar du? 2-3 promenader i veckan... ärligt... fast en del kortare än de längre!.

Tingelin Tingeling!

Till top