...torsdag...

Allmänt / Permalink / 0


"ungefär så här känner jag mig just nu"

... natt 1 av 2 och strax hemgång...
Kan ju inte säga att jag mår tipp topp...
Knaprat alvedon och ipren omvartannat sen jag vakna igår...
Sprängande huvudvärk som kommer och går, klibbig och febrig...
Men annars inga vidare symtom så det är bara att bita ihop och jobba på...
Kan ju inte vara ledig mer, lyxigt med 8 nätters ledigt...
Trodde dock jag skulle var mer utvilad...

Ljusare mornar har vi... Kan kanske ana våren lång bortom krönet...
Fast visst de lovade kallar nästa vecka igen... Grymt...
Sol, vill vi ju oxå ha...
Mockade hundgården igår, som ett jäkla gympa pass...
Hacka loss skiten, sen räfsa ihop en snöisskitsörja... Tvi Tvi...
Men dock bara jag som tar tag i det...
Ska bli gott att utöka rast gården lite...
Få bort det från huset och att det blir större plats för vildarna...
Visst mocka blir det ändå, men jag tror det blir lättare...
Annars har jag varit slö ett par dagar,
måste ta tag i kragen och dra mig runt mina rundor...
Hoppas jag vaknar lite piggare så jag kan gå en rejäl runda,
man klarar natt 2 så mkt lättare då..
Ha en bra dag...
Tjingeling...
Till top