...ååh vad jag längtar till havet...

Allmänt / Permalink / 0


Gå och strosa i solen med tårna nerborrade i sanden...
Blir det fint väder i morgon kanske jag och M17 tar en runda...
man får hoppas...

Sitter nu på sluttampen av natt 2 och vill hem.
Förkylning och trött så in i... Fast jag är bättre denna natt än igår.
Hem och sova, städa plocka och annat. Köra M17s tjeja till tåget( 7mil ).
1 vecka går fort och de planerar redan nästa runda...

Nu har jag bara 7 pass kvar sen är det min tur att få semester...
Det ska bli så skönt med 4 veckors ledigt.
Behöver det för att komma ikapp lite hemma,
storstäda... vist det är ju inte semester... men är i stort behov av det...

Jag har 2 veckor själv, sedan 2 veckor med gubben...
tänkte lura ner mamma några dagar...
Sedan har jag massor som jag vill kunna hinna med...

Ha en bra dag och hoppas på lite sol i em och i mrgon när jag är ledig...

Tjingeling på er...
Till top