...fredag...

Allmänt / Permalink / 0

Lite morgonzurr innan jag tar tag i sysslorna...
Sista natten av 3... zeg och trött...
Hem sova och sean blir det tvätt och plock...
M19 hemma på besök... Kul...
Han och M16 ska på 18års skiva ikväll så gubben och jag blir helt allena..

Nu börjar det kännas på riktigt att barna börjat växa ur huset...
ja kanske inte M16 än, men han blir mer och mer självständig...
Jag intalar mig själv att jag inte har någon 40 årskris...
men vill dock dra i handbromsen.
Man undrar ju vart tog åren vägen...
Det sägs att det är vid 40 livet börjar och blir som bäst?!
Är det så???
Jag ser fram emot att få en veckas sem extra... vårt avtal är ännu så.
De ville försöka ta bort det när vi fick nya avtal (privatanställd),
men då skrek många i protest..

Ja ja.. nästan ett helt år till, jag har ju just fyllt 39...

Helgen blir kort, jobbar redan söndag och måndag natt igen...
sen har jag en veckas ledigt... Ska bli gott... hoppas på vårvärme,
så jag kan uta och vandra...

Tränar med Jillian.M. 2-3 gånger i veckan... (datorn)
för att sedan gå resten av dagarna, givetvis någon vilodag oxå...
Man känner sig så nöjd efteråt...
Var dock med om nåt otrevligt häromdagen...
Gick med en boende på jobbet och på hemvägen kom vi i motvind...
Pga mina exem i ansiktet så fick jag nog köldutslag på det...
Inte alls kul, bättre nu men ej helt bra...
Såg ut som jag storbölat, svullen, torr och rödglåmig i hela fejan...
Chockbehandlat med en fet men mild kortisonsalva...
för att sen övergå i vanlig ansiktskräm...
Jaja alltid ska de va nåt...

Nepp lite morgonsysslor...
Ha en bra helg, det ska jag!
Tjingeling.....
Till top