.. 2 dagar med sol...

Allmänt / Permalink / 0


Värmen är tillbaka och jag mår toppen...
Varit långledig denna helg...
Lördagen tillbringades hos svägerkan i Blåsten/Stormen.
Vi pysslade om hästarna och bara en liten snabb ridtur för att testa nya hästen...
Blåste så mkt och han är ju inte hemmastadd ännu...
Hann dock sträcka mig rejält i ljumsken när jag skulle upp...
Man är som sagt inte så vig... Men hästryggen är ju bara bäst...

Söndagen gick åt till tvätt coh promenad med Leya...
Gubben klippte gräset en sista gång på semestern...
Ha ha han börjar ju oxå jobba igen...

Igår vet jag egentligen inte var tiden tog vägen,
jag gick promenad med Baileys
( går inte gå med båda för Baileys har börjat vakta Leya...)
småplock och dammsugat en runda...
Jag har ju fått 2 nya böcker igen så jag fastnade lite i den ena...

Idag försökte jag ligga länge, men pling klarvaken redan halv tio...
Länge tycker nog många,
men jag brukar försöka ligga till 11 när jag ska jobba ju...
Jaja, det går nog bra och i morgon får jag sova...
Ska hinna med en promenix och stryka all tvätt...
Njuta av solen och sedan åka till jobbet...

He en bra dag i solen...
Tjing!
Till top