En vecka...

Allmänt / Permalink / 1
... går aldeles för fort.
Har lite svårt att sätta mig vid datorn när solen skiner och huset full av folk...
Hämtade mamma förra tisdagen, hon var över midsommar och åkte hem i måndags...
I torsdags kom M16s tjej och mamma för att fira midsommar med oss.

Fullt hus, släkt och vänner nära och kära. Vi hade det jättetrevligt.
God mat, krocketspel och dans runt midsommarstång som vi knåpat ihop.
En och anna sval dryck oxå, men helt lagom...
Tack alla för en mysig och trevlig dag!

Varmt och fint har vi haft...
Har vi... Jag bara myser. När värmen är här har jag ingen värk.
Jag klagar inte om det är " för hett " utan drar mig då till skuggan och mår väl ändå.
Uppåt 30 grader är det inte lätt att göra mer än måsten,
men det man inte hinner idag hinner man en annan dag...

Nepp lite morgonsysslor innan jag ska hem i sängen...
8 nätter kvar tills min sem, som starat 2010-07-16

Ha en bra dag och hoppas ni får sol!

#1 - - Carina:

man hinner inte alltid blogga om man har huset fullt med folk, viktigare att umgås, tycker jag i alla fall :-) visst är det skönt att ha semestern att se fram emot men tiden går så snabbt och man vet att semestern kommer gå ännu snabbare. Ha det bra, kram

Till top