Natt 2...

Allmänt / Permalink / 1


Sov till kl var 14.45. drog mig en stund till medans M18 skottade bort vallen utanför...
Så snäll så... Upp och åt, för att sedan ladda tvättmaskinen... snart kanske jag ser botten...

Sedan kopplade jag Baileys och gick samt pulsade fram i snön en runda...
Klädde mig på tok för varmt med Tjock tröja och termos... Lär mig aldrig...
Men vi var så nöjda och jag då svettig när vi kom hem...

I morgon lovade jag Leya... Kan inte släppa ut dem på gräsmattan nu,
för det har blivit vallar upp så de kan rymma... de får nöja sig med hundgården...
Och en och anna runda... Får ut och se om jag kan skotta det säkert...
för de älskar att busa i snön...
M15 fick precis tag i Leya när hon var på väg över... hade inte varit kul alls...

Ska även handla i morgon så jag kan göra smörgåstårta...
Nära och kära kommer på besök på lördag... Hittade ett recept på goda muffins med topping...
kanske jag gör dem istället för tårta... har inte bestämt mig ännu...

Det var lite nattzudd...
Ha en bra fredag...
#1 - - Carina:

Kan tänka mig att det är lätt för dom att rymma nu när det har kommit mycket snö. De kommer ju upp en bra bit över normal markhöjd :-) Hoppas du får en bra helg

Till top