Idre 2010

Allmänt / Permalink / 2


Nu är resan över, alla har benen i behåll...
En och annan vurpa har vi nog alla gjort...
Duktigast i backen är kidsen...
Jag plogar mkt och får ont överallt...
- Ihop med benen och tryck på mer istället säger M15 och skrattar...
Men det är så jäkla kul,
hittade bra pjäxor så 5 dagar har jag åkt.
Inte lika mkte som de andra, men flera åk om dan i allafall.
Vad min arma kropp har tyat...
Syrran tyckte inte det var så kul, men åkte några dagar...

För övrigt har jag vallat hundarna som oxå var med... 4 rundor per dag...
Kanske inte så långa, men det känns att gå upp och ner runt i stugbyn...
Klockan ringde 07.30. ut och gå sedan frukost för att sedan ut i backen...
Macka eller fika runt 12 tiden, och gå en runda igen, sedan backen...
eller om jag inte orkade slappa hemma...
Sedan åt vi middag runt 5, lagom att valla vovvarna igen
och sista rundan innan vi ramla isäng runt 22- tiden.
Så nu när flåset är igång ska jag försöka ute en då lite längre runda varje dag...
Fast ännu idag har det inte blivit! ;)

Nu är man hemma i vanliga lunket igen...
ledig till ons och tvätten står överst på listan...
Plocka och städa av måste jag med...
Kanske Hämta Yrlha i morgon om de inte vill vara med hund fram till helgen...
Vi får se vad hon säger ikväll...hundvakten... Saknar henne, men hon har det bra...




Nepp ta tag i vardagliga livet...
Vi hörs....
#1 - - Carina:

Välkommen tillbaka hem. Vad skönt att det inte hände några olycker. Har aldrig åkt slalom men det verkar jätteroligt fast jag hade nog inte fixat det.

#2 - - Carina:

Har en sak åt dig på min blogg :-)

Till top