1 a natten ... Gäääsp...

Allmänt / Permalink / 1
Nu är jag seg... tar ett tag tills man vänjer sig...
Allt är så lungt...

Snöat har det gjort, nästan hela dagen...
Skottade 2 gånger för att det inte ska bli så tungt,
men troligtvis ligger där en vall när jag kommer hem i morgon...
Hänt att jag fått stanna på gatan och skotta för att komma in på avfarten...
Vid sådana till fällen kan jag längta till lägenhet... slippa slita.
Kylan och ansträngningen sätter sig i lederna...

Visst även sviter från skidåkningnen och lite gnäll...
jag vill nu ha 25 grader varmt och sol...
Jag tycker vi haft tillräckligt med vinter nu!

Och snälla ni som läser... ta det lugnt i trafiken...
Inga åkturer i onödan... det händer så mkt på vägarna när det är halt...
Och det behöver ju inte vara just du som gör fel eller orsakar nåt,
man vet aldrig vad man möter...
För ett tag sedan höll en länsbuss preja mig av vägen...
jag körde i snömodden och slickade snövallen,
och jag lovar att man kunde nog inte hålla fingrarna emellan mina speglar och bussen...
Vilken tur att jag var nykissad...




[award_70720320_70829099_71039026.jpg]

Tack Carina för denna...

Jag bjuder på  7 fakta om mig!

1. Jag bloggar om mig mitt vardagliga liv och mina tre byrackor, som förgyller min dag...

2. Jag har varit förlovad i 21 år och gift i 14 år med min underbara gubbe.

3. Vi har två supergoa grabbar, en på 18 år, och en på 15...

4. Mina intressen är, vovvarna, naturen, jakt och viltvård, handarbete och även att läsa en och annan bok... .

5. Gillar även att baka och laga mat ( vilket syns på mitt omfång) .

6. Är absolut ingen morgonmänniska... kaffet är ett måste för att komma igång.

7. Fyller 38 år på söndag... Usch vad tiden springer iväg... Nödbroms, finns det???



Man skulle ju skicka den vidare, men jag hoppar det...
Håll till godo...

Nepp, nu tillbaks till verkligheten...
Stryktvätt och disk att plocka med...
Ha en bra dag

Tjingeling!

#1 - - Carina:

Kul att få veta lite mer om dig och ett stort GRATTIS i förskott om jag glömmer det på söndag :-) Skulle oxå behöva en nödbroms tiden bara rusar iväg och man hinner inte med något... Ha en bra dag

Till top