... snö... snö... snö...

Allmänt / Permalink / 1


Jag börjar undra om Nordpolen flyttat på sig?!
Trots att tempen stigit och är bara på -1,1 så känns det så kallt.
Snön blåser runt som is och dalar ner mer och mer från ovan.
När ska det sluta tror ni???

Snö skyffeln har verkligen fått göra sitt redan i år...
Tur man har en stark och go tonåring... Tack <3.

Men en vit och fin Jul får vi...
Kallt läste jag på någon blogg...

Ja ja. Sov bra idag, men är så mör i kroppen...
Att jobba extra och denna veckan på schemat känns,
men jag ser fram emot min Julledighet.
8 dagar med vit snö att rusa med vovvsen i...
Julmat, Julgodis och Julklappar...

Nu ska jag ta en dusch för att vakna till liv, sedan ska vi njuta av Vildsvinsstek.
Sedan halkar jag till jobbet igen... Sista natten för denna gång...
Tjing på er.
#1 - - Carina:

Ja nu är det verkligen kallt. Hade -20 igår och idag ligger det på -15. Inte så man känner för att ta en långpromenad inte. Tyson gillar snö men inte denna kylan, han har ju inte så mycket kött och päls på benen :-) men Enzo däremot är det inga problem. Önskar dig en rikgit skön och härlig jul och ett gott nytt år

Till top