Lördag...

Allmänt / Permalink / 1
Sitter nu mätt och nöjd efter att ätit taccos...
M16 har huset fullt och önskemål av gästerna var just taccos.
Alla hjälptes åt, sen blev det mamma som får ta disken... ;)

Ska inte klaga för han både tömde disken och dammsugade av här nere innan alla kom.

Själv har jag inte gjort så mkt nyttigt mer än å fotat kompisarnas valpar igen...
De är så goa nu, börjat skälla och busa...
Tiden går bara så fort, 8 v springer iväg...
Självklart har jag ju även denna kull en favvis...



Blev mkt ljusare än sina kompisar....
Fast jag håller fortfarande vid att Labbar ska vara svarta...
De bruna och vita är jag inte så förtjusta i...

Som Bianca...


Så ståtlig... Detta kort blev jag supernöjd över!

Nepp nu ska jag hänga i soffan lite innan jag ska jobba sista natten för denna gång...
#1 - - Carina:

vi hade tacos igår, perfekt bjudmat. Tyckte den bruna var jättefin men jag hade nog inte gissat på en labbe om jag hade sett den ute.

Till top