Länge mellan gångerna...

Allmänt / Permalink / 1


Det blir så... Datorn har inte alltid högsta prioritet...
Vardagen gör sig mer och mer hemmastadd, sova för att jobba natt..
Plocka och tvätta när man är ledig...
Är det inte Mässor så är det kalas, eller annat på gång!

I söndags gick jag Väckelsångsloppet,
otränad som jag är pga förkylningen som inte vill ut så kom jag långt ner på listan,
men jag gjorde det!!!
Efter det var vi på 45 års kalas, god mat och trevligt. Kel med hästarna...
Fölet har nu hunnit ikapp mamma...
Solen gjorde susen, men nog har hösten börjat göra sig hemmastadd...

Gårdagen fick jag blåbär att rensa, det tar sin lilla tid...
Tvättade en del som jag nu ska gå upp och stryka...
Märks stor skillnad att vi nu bara är 3... tänk va!

Ha en bra dag, det ska jag för att sedan jobba 3 nätter...

Tjingeling!


#1 - - Carina:

Ibland är inte datorn på första plats, fast här händer det inte ofta hihi. Ha det bra, kram

Till top