Lördag morgon...öhhh natt!

Allmänt / Permalink / 1
Grattis Sis...



Som fyller 33 år idag...



Tiden springer iväg, lördag redan...
Jag har nu jobbat 2 nätter av 3... eller snarar 1 ½.
Och jag tror Björken börjar slå ut... och andra pollen av de slag...
jag är snuvig och täppt, kliar och nyser...

Vill mer tro på det än att det skulle vara askmolnen ifrån Island...
Tänk vad det har lamslagit Europa... naturen slår tillbaka på sitt egna sätt.
Nu spyr inte flygplanen ut en massa, bränsle sparas ...
men visst desto mer kör folk bil, åker extrainsatt bussar .m.m.
så det jämnar kanske ut sig...

Nu har det ju då framkommit ännu en sak som får mig att ännu mindre vilja flyga...
Jag är sååå flygrädd, och har ännu inte åkt flygplan...
Som liten en runda i helikopter, familjetur på en marknad med en kompis...
Annars har jag hållt mig på marken, där det är meningen att vi människor ska vara...
Vi fick inga vingar i paketet så...
Fast jag vill ju oxå åka på badsemester... kanske gubben min kan övertala mig.
fast det dröjer nog bra länge nu... värmen kan kanske locka tillräckligt...

För övrigt haft en hektisk och bra vecka...
Varit på hälsokontroll, som gick bra...
Inga stora del, förutom vikten då... Motionera vovvarna hårdare...
Sen hade jag en heldag med kusinen...
Jättetrevligt, åt gott och myste med hennes kids...
Vädret har ju varit toppen...

Grillade för andra gången i torsdags... mhh..
Sommaren gör sig påmind...

Idag skulle det var mer mulet... :(
Men det gör inte mig så mkt, ska ju sova bort dagen ändå...
Det var lite nattzurr ifrån mig...
Ha en bra helg...


#1 - - Carina:

Tror oxå vovvarna har vårkänslor, fast inte idag för det är grått och trist. Men solen kommer kanske fram senare vi får hålla tummarna.



Det är rätt stort när naturen sätter igång som nu med vulkanutbrott eller på något annat sätt. Då blir vi rätt små och har inte mycket att komma med. Jag tycker det är mysigt att flyga men är glad jag inte skulle ut och göra det nu. Hoppas helgen blir bra

Till top