Länge sen sist...

Allmänt / Permalink / 1
Men så blir det ibland... just nu är jag något vårtrött...
Inne i en svacka med förkylning och fått blåsor både i och på munnen... AJ!
Blogg torka... bilder har jag ett hav av nya, hästar växter m.m.
men när jag sitter här på jobbet kommer jag ju inte åt dem.
Hemma hinner man knappt sitta vid datorn, så fort det är väder vill man ju ut!
Idag var värmen tillbaks, 18,5 grader hade vi, fast inte mycket sol.

Jag som skulle träna och va duktig,
så har jag istället dragits med förkylning och allmänt hängig...
Ingen ork... Men den kommer nog tillbaks igen...
Men trädgården drar, jag vill ut och klippa rososrna och röja,
flytta vinbärsbuskarna... vi ska göra grillplats.
Öppen rund grill med stockbänkar runt.
Dela av trädgården med staket, hundarna ska få en egen rasthage.
Självklart ska de få springa och va med i hela trädgården när man är ute,
men jag vill ha lite mer koll på dem när de är ute själva...
Mkt som ska ske... Sedan är det fullt upp med att planera M18s student...
Otroligt... nu går han ut... Min guldklimp...
Tiden går för fort... snart sitter vi ensamma med utflygna barn...
Bara jag och gubben... Vilken tur vi har vovvarna då!?

Nepp, nu ska jag ta tag i lite sysslor...
Ska försöka få in ett par bilder... vårbilder... vovvar, 1 kalv och hästar...

Tjingeling på er...



#1 - - Carina:

Ibland räcker tiden verkligen inte till. En fördel att ha en bärbar dator är att man tar med den ut i det fina vädret :-) fast jag har ju ingen trädgård så slipper sköta om såna sysslor. Hoppas du snart mår bra, kram

Till top