sista natten....

Allmänt / Permalink / 0
Nu är jag zeg...
Måste snart fixa kaffe...
Skulle nog sovit en stund till...
Vaknade kl 14 och kunde bara inte ligga kvar i sängen...
Det kröp i hela kroppen...
Känner en innre stress... Varför?
Vet faktiskt inte... Kan kanske bero på en kommande förkylning...
Skyllt på pollen men... känns värre inatt...
Boende är förkylda och även anna personal så... då är man väl inte långt borta...

I morgon blir det heller inte att sova länge...
ställer kl på 12... ska sedan baka min Herman som jag haft i 10 dagar...
Man får en kladd kaksmet som man jäser och matar och sköter om i 9 dagar,
för att sedan dela i 5 kladdar och ge bort 4och på tionde dagen baka 1.

Sparade 2 st själv... bakar 1 i morgon och matar den andra i 10 dagar på nytt...
Kul att testa nåt nytt....
Efter det ska jag jaga present till svägerskans sambo...
Vad köper man till de som har allt? Frågade om hon visste nåt?
Ska se om jag hittar en blåbärsbuske... det hade han stått och tittat på häromdagen...
Blomma som blomma...

Vi ska till deras sommarstuga och grilla och träffas...
det pratades om att skjuta lerduvor?
Kul... Träffar 1 av 10...
Kanske vi stannar över... får se.

Annars blir det en lugn helg, vädret ser ju lysande ut...
30 grader varmt?!

Nepp ha en goe helg...
Tjingeling


Till top