Nattsudd...

Allmänt / Permalink / 0


Nu har jag bara 2,5 timmar kvar sedan är det helg...
Tjoho vad det ska bli gott...
Hoppas på bra väder.... men just nu snöar det...
Neeejj. Inte mer snö. jag vill ha vår, sol och värme.
Jag fryser, inifrån och ut...

För övrigt är väl det mesta bra...
Nu är arvet klart och uppdelat...
Jag kan bara säga tack till en helt
enorm tjej som orkat hålla i det, och ro allt iland.
Hon har stöttat och hjälpt till,
1000 kramar till vår förvaltare...

För övrigt har jag inte mkt att säga om det,
mer än att vissa är jag djupt besvikna på...
Jag hoppas innerligt att jag slipper gå igenom en sådan pärs igen...
Man ger allt, till 100 % och lite till och vad får man tillbaks...
Nada... Tack och lov att jag har SIS...
och att vi har lika värderingar på saker och ting.
1000 kramar till henne oxå...

Sen får jag ju inte glömma gubben min,
som har ställt upp på så mycket som han
kanske inte alltid tyckt  och hållt med om att vi skulle göra,
men för min skull så har han funnits där.
Kan bara säga, Jag älskar dig!

Till sist vill jag ägna en tanke till pappsen.
Du finns alltid i mitt hjärt, trots allt.
Jag älskar och saknar dig.

Nepp nu måste jag ta tag i mina sysslor...
Tingelin Tingeling...

Till top