Tisdag...

Allmänt / Permalink / 0



Nu sitter man här och räknar ner...
Semestern närmar sig... och det bästa av allt...
Jag har en extra vecka på sena sem oxå...

Blir kvar en stund extra i morgon bitti...
extra möte kl 9.oo till ?
Får sova runt sedan... eller typ till halv fem i alla fall...
Då ska jag och gubben handla midsommarmat.
För jag vägrar att handla på torsdag...

Annars rätt ok...
Idag var jag med när en labradortik fick valp nr 9.
först kom 8an som var död, troligtvis fastnat i kanalen.
Sånt som händer... vi försökte få igång den länge, men den hade nog varit död en stund. 
Sen kom nr 9. Pigg krabat...
De är så söta... Öronen ser jätteroliga ut.
Fast labbe är inte min hund.
Nu vet man ju lite vad som väntar oss efter jultider...
Vi planerar valpar på Baileys,
februari valpar om vi räknar rätt och allt klaffar som det ska.
Lika roligt som jobbigt, tror jag... Kanske aldrig mer...

Det börjar redan ljusna ute, ser att det är mer molningt idag...
Skulle visst bli en regning midsommar, så vi får planera att sitta inne....
Frysa vill man inte...
Nepp nu ska jag sätta mig vid tv:n.

Ha en bra natt
Kramiz




Till top