En helg av sol och värme...

Allmänt / Permalink / 0


Trots hettan har jag och min mor( som varit på besök) donat och planterat i trädgården...
Täckt rosenlandet med täckbark köppt mig nya liljor... 2st... så nu har jag 3...
Bilder kommer.
Även en ny rosenbuske som bytts ut mot en halvdöd som vi flyttat...

Gör man lite i sänder så orkar man...
Jag bara mår toppen av värmen...
Bara man dricker vatten...

Dagen idag,  1a dagen på vecka 2 av semestern...
Rullar tvättmaskinen igen...
Det tar aldrigs slut...
Badhanddukar i berg...
De blir inte granna när tonåringarna sitter på dem på gruset eller stenarna...
Då duger de inte till att användas igen...
Ska snart köra M17 till körskolan, han ska köra sin första lektion...
Han har bara kört 5 gånger hemma... för att inte lära sig dumheter...

Ikväll ska jag och svärmor till svägerskan...ligga i husvagn...
Träffas och prata och umgås lite...
Nepp nu får jag ta tag i lite sysslor....
Ha en bra dag.

Kramiz Lotta
Till top