Bad...

Allmänt / Permalink / 0


Badat i havet har jag gjort 2 gånger i sommar... här med mina syskonbarn....

Brukar vara en badkruka, men derasbedjande ögon och massa snälla så var jag ju tvungen....


Annars rullar det på,
inte så fint väder och sommaren bara försvinner i all hast...
Mörkare tidigare och tidigare,
även mornarna ändrar sig och det är mörkt länge...
(det märker man när man jobbar natt)

Idag ska vi besöka Eriksberg,
Vilt- och naturpark, konferensanläggning.
Jag, gubben och svärmor och svärfar...
Vi behöver alla en paus ifrån målande och brädfordrande av deras hus...
Och det är så mysigt att åka runt och se alla djuren...
Jag ska fixa matsäck...
Tonfiskklämmor och kaffe med "köpta bullar".
Nu måste jag ta tag itvätt och plock...
Ha de gott, de ska jag...

Kramiz Lotta
Till top