Redan onsdag...

Allmänt / Permalink / 2
Vart tar tiden vägen?
Tänk om man kunde skruva tillbaks klockan...
Vad mycket man skulle göra annorlunda då...

Jag har haft en zeg natt med lustiga drömmar,
uppe på toa hur många gånger som helst.
Uppe för att ta djupa andetag,
för att rista av mig drömmen för att inte spinna vidare när jag blundar igen.
Strax innan 7 började Baileys att gnöla,
tur var det för jag tror min sann att ungarna försovit sig sen.
Sen var det kört att somna...
Åt frukost, bläddrat lite i album för att sedan hamna här.

"Jag vet nog vad som är fel...
alltid så här dagarna innan min födelsedag börjar jag må skit...
alltid har mina tankar snurrat runt och hoppet funnits att kanske PAPPA tar steget och grattar mig,
säger det där ordet ... förlåt... Det hade betytt så mycket.
Men jag får ju nu inte uppleva detta...
Jag behöver ju inte grubbla på det, för nu går det ju inte.
Så nu mår jag skit inombords för det..."

Så är det...

Dagen idag går till att städa och plocka av.
Tvätta och stryka.
Även ut i luften för att räffsa hundgården.

Kanske jag återkommer...

Tjing!


#1 - - Junitjej:

Vad har hänt mellan dig och din pappa? SVara bara om du vill och orkar.

#2 - - Lotta:

Hej

Läs gärna detta inlägg så förstår du bättre.



http://dagensbloggord.blogg.se/2008/december/zzzzzurr.html#comment



Kul att du tittade in...

Till top