Natt....

Allmänt / Permalink / 0
Det var ett tag sedan jag satt här och skrev... ( på jobbet )
Exakt...12 nätter sedan...
Känns konstigt att vrida om klockan innombords så det funkar igen...
Jobbar 1 ledig 4 och jobbar 3 nätter för att sedan vara ledig i 7 nätter...

Orsaken är ju då att först var jag sjuk, sen hade jag ledigt i helgen för att gubben och jag åkte en minitripp,
vi åt god mat , drack god dryck och gjorde ingenting förutom att ta hand om varandra.
En stor svit på 12 våningen, med bubbel och extra typ tvrum, vilket kanske kändes som onödig lyx..
Men men gott var det. komma ifrån vanliga ruset... Bara lugn och harmoni...

Helgen ska vi fira med nära och kära... grillparty...
Massor av mat och dryck, glada och goa vänner släktingar.
Nästa helg är det konfirmation...
festligheter igen och som sagt då måste man ju vara ledig....
Det som varit helt ok nu när jag varit ledig är ju solen...
Det blir grönare ute för var dag....
Just nu har vi lte datakrångel så det blir inga nya bilder...
Kanske jag ska ta den zega, slöa bärbara och testa ladda upp...

Nepp nu ska jag ta tag i allvaret innan dagpersonal kommer...

Till top