Måndag..

Allmänt / Permalink / 0

Haft bloggstopp ett par dagar...
Blev som sagt överaskad av gubben som kom hem tidigare än väntat...
Telefonen ringer torsdag morgon/ middag typ 11 snåret och väckte mig från min ljuva sömn...
Jag frågade hur det gick för dem och vad han hittade på..
-Jag kör just mellan passen, sen vid middagstid kör vi hemmåt..svarar han.(Den gick jag på!)...
Vi småpratar en stund... om ditt och datt.
2 min senare frågar han varför jag inte rullat upp!!!
Japps, då står de utanför...
Så en yrvaken fru, hjälper snällt till att packa ur bilen...

Jippie, han är hemma....

Sen rullar dagarna på, småplock, förkylnings gnäll.
Fyllt frysen med Älgkött... mums.

Och nu är det måndag...
Ringde just till jobbet och sa att jag försöker komma och jobba på ons tors sen är jag ju långledig helgen...
Bra?!? Jag lever nu i en halv bubbla, så jag är på bättringsvägen.
Hör med ett öra och tuggar min medicin.. Orken är tillbaks. Annars täppt i halva huvet.

Ska nu plocka med lite tvätt och sen se vad mer jag hinnner...



Solong....

Till top