3e och sista natten för denna gång...

Allmänt / Permalink / 0
Zeg... har ont i min rygg.. vet inte vad jag gjort...
Snö och slask... Saltbilen for just förbi... Det blir till att ta det lugnt hem på morgonen...
Känner mig rastlös... vet inte vad som hände med boxern, har inte behörighet till kanalerna?!
Får skriva ett med. till tjejen som har den. kanske inte betalt räkningen, eller blivit nåt fel?!
Fast lite finns på 4an och 6an. Fast jag brukar titta på kanal9, gamla serier som går.





I morgon ska jag först sova till 12-tiden, ev. hämta M17.
Sen ska jag och M 14 åka till V-ö, träffa lillbrorsan och käka på MAX, sen till Alvesta,
gå till pappas grav och tända ljus hos morfar och farmor i minneslunden.
Sen ska jag och M14 sova hos mamma,
han kanske skulle träffa kompisar och mamma och jag får väl slappa och umgås lite.
För att sen köra hem i bra tid på lördag, städ och tvätt som måste tas hand om innan jag jobbar igen...




1. Kom du ihåg att ställa tillbaka klockan natten till söndagen?
*Eftersom vi kom hem sent så blev det på morgonen... men jag kom ihåg.
Brukar annars fixa det innnan jag lägger mig.
2. Om du fick välja, skulle du då vilja ha ljusare en timme tidigare på morgonen, eller ljusare en timme senare på kvällen/eftermiddagen? Vad betyder mest för dig?
*Jag har svårt att bestämma vilket, men visst är det lättare att komma upp på morgonen när det är ljusare på morgonen.
3. Märker du någon skillnad på dig själv när vi går in i vintertid/normaltid?
*Jag är mer utvilad som det är nu,lättare att komma upp..
4. Vad gör du för att fortsätta hålla dig pigg under den mörkare tiden?
*Myser med tända ljus, tända smålampor i fönstren är viktigt för mig.
Passa på att vara ute när det är ljust, luft är viktigt...
5. Skulle du vilja ha ljusa sommarkvällar året runt, eller har mörka eftermiddagar sin tjusning?
*Ljusa sommarkvällar vill man ha, men hur mycket skiljer det på om man skulle ha vintertid året om?!



Ha en bra helg, det ska jag...
Tjing pling!
Till top