Nattsudd igen...

Allmänt / Permalink / 0



Helgen gick fort...
Fredagen sov jag tills kl...12.30. Tvättade och plockade lite.
Hamnade i telefon....  grillade.. gott...
Kvällen tillbringade vi med goda vänner och kortspel.

Lördagen steg jag upp vi 9-tiden.. Passade gubbens systerson.
Han var med mig i A-a och hämta M16 som varit hos mormor en vecka.
M14 köpte ett trumset på blocket som vi oxå hämtade...
AJ AJ mina öron... Han är förvisad till garaget...
Dagen gick snabbt i bil och när man har en 7-åring som har tusen frågor om allt.
På kvällen åkte han till sin mormor.
Jag och en väninna spelade kort och pratade lite.

Söndagen sov jag ängre, var med min väninna i Nybro och lämnade av barn,
passade då på att hälsa på min Lillebror(9år) som blev jätteglad.
Han visade en pärm som han håller på med om pappa, skrivit en dikt och satt in kort.
Talade om att han var ledsen och grät ibland på kvällen.
Han var så glad i pappa, älskade honom över allt annat.
Det känns tungt att se de små sörja... Men han är så go den killen...

Alltså det blev Ännu en dag i bilen. 10 mil enkel resa. Trevligt när man kan ha sällskap.

Nepp nu ska jag fortsätta städa, sen bär det hem till sängen och sova...
Bilen gick hit utan problem, hoppas jag kommer hem...

Tjingeling på er...





Till top