Ännu en natt..

Allmänt / Permalink / 0
Dagen som gått...
s
 skulle pappa  fyllt 58 år.




Kom hem lite senare i morse, pga att bilen gick sönder igen när jag igår kom till jobbet...
G kom och hämtade mig, sen körde jag honom till jobbet för att sen köra hem.
Kom isäng lagom till 8.oo. Alla vovvarna ska ut, få mat och sen ska man varva ner.

Sov i ca 4 timmar. Trött! kl 12 komm M14 in och frågade när jag skulle upp?
Jag masade mig ur sängen och klädde på myskläder.
KL 13.oo kom de med Våra Nya Spis och Nya Diskmaskin... JIPPIE.
Så fina... kunde som sagt inte låta bli att  prov köra den,
så den disk jag hade...(knappt halvfull) åkte in och jag provade.
Inga mer torra och fnasiga händer.

När killarna instalerat färdigt var det dax för mig att hämta gubben...
Väl hemma testade jag och M14 ugnen, varma mackor med varmluftsugn. Helt ok...

G och P (en god vän) hämtade hem pärlan, boxerade...

Försökte sova en stund på soffan, men icke så nicke... Jag måste lära mig att inte hoppa över kaffet.
Sprängande skallabank. 2 alvedon, varm dusch och ett par koppar kaffe och det lättade någorlunda tills jag körde till jobbet. Och här sitter jag nu igen och nattsuddar.

Ska bläddra på tvn en stund till för att sedan dra igång mitt morgon rus. Vatnna blommor, stryka och vika tvätt. m.m.

SE YOU SOON!



Mindre än 1 timme kvar... sen får jag hem och sova... var så trött vid 4 snåret, så gick larmet...(falsk larm) men adrenalinet gjorde mig pigg... har plockat undan det mesta, ska duka och brygga kaffe med...
ha en goe dag alla...
Till top