Utmaning...

Allmänt / Permalink / 0

En utmaning...


1) Vad åt du till frukost?

Yoggi+ Cherrios, små söta ringar... Nytest pga trist på mackor.. var riktigt gott..
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Nepp...
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
En kompis som tittade förbi på kaffe..
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart.
5) När var du arg senast?
Någon gång i veckan...
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Högstadietiden var både rolig och jobbig... Roligast hade man med kompisarna...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Slutet på sjuan gjorde jag uppror mot allt, allt var pest och pina... Vilket stackars mamma fick erfara...
8) Yoga eller löpning?
När jag fortfarande kunde springa var det avkopplande och gav en frihets känsla...
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese, hemgjord. Oxfilé kan också vara gott, rätt tillagat..
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Smålandsposten på nätet, Hälge, favoriten i familjen...
11) Favoritkaraktär i deckare?
?

12) Teveprogram du aldrig missar?
Jag följer vissa deckare, har just nu ingen på gång...
13) Vem är du avundsjuk på?
De som kan stoppa i sig vad som utan att det syns på figuren...

14) Din bästa revansch?

Min familj...
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Sämsta: När jag efter att ställt upp en hel sommar och slitit röven av mig, bara fick skitjobb att göra när jag fått plats genom arbetsförmedlingen... Typ storstäda köket...

Bästa: Där jag är just nu, och varit i snart 10 år, Chefsingen är en klippa.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Lever...
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
...ingen...
18) Kaffe eller te?
Kaffe
19) Skostorlek?
38-39, beror på fabrikör...
20) Hur ofta är du på IKEA?
Någon gång per år.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Bjuda hela familjen på en goe resa... Köpa loss mammas och svärmors hus, renovera både dem och vårat. Kanske köpa nytt på landet... Finns hål att stoppa i, mycket man vill göra.. Men jag hade ju säkrat upp lite för ungarna också...

Till top