Morgonen gryr..

Allmänt / Permalink / 0
Ser ut att kunna bli en fin dag... de lovade en och annan skur..
Solen tittar fram i dis...så vem vet. Skulle i allafalla vara varmt..

Nu tickar minutrarna sakta...
ca 85 min kvar sen går jag hem för att gotta mig i  4 veckor...

Ska kolla över tvättstugan och duka för frukost om en stund...
är astrött...trots att jag sov till halv 3 igår...
Läste ut en pocket bok inatt...
"den felande länken" av Karen Harper

Spännande romantisk Thriller... varav man inte kunde komma på gärningsmannen förrän i slutet...

Karen Harper skriver historiska, storsäljande romantikböcker under sitt eget namn, Karen Harper, samt under pseudonymen Caryn Cameron. Karen har nyligen fogat gripande romantiska dramer till sin digra produktion. Denna populära författare var tidigare lärare i engelska på high school och college. Till läsarnas stora glädje skriver hon dock numera på heltid. Hon delar sin tid mellan Ohio och Florida och njuter av att resa med sin man och av att släktforska. Karen spelar även piano och håller sig i form på det traditionellt skotska viset med highlanddans!

3timmar flög iväg...

Nepp nu får jag väl försöka göra lite nytta innan jag drar hem...

Som sagt...ska fira Semestern med ett glass vin i kväll...

Ha en bra dag alla..
Tjingeling...

Till top