Julledig...

Allmänt / Permalink / 0
Min sista natt innan jul, ledig 9 nätter...
Det ska bli så gott...
Gubben är ledig ännu längre, han börjar inte förrän den 7 Jan.
Lite fuskigt, fast han var ju inte hemma så länge i sommar...

Idag när jag sovit färdigt ska jag till lillbrorsan och fira lite lillejul..
Mina systrar kommer oxå. Ska bli Trevligt. M14 ska följa med.

Måndag blir det köttbullar, bak och tvätt.
Tisdag blir det handling av....
vi kan ju inte frångå våran tradition att handla dagen innan Julafton bara ett måste...
Julafton, Kyrkan vid 11, Kalle Anka och Julbord hos svägerskan,
för att sedan hem och mysa med julklappar och gröt.
Juldagen... inget planerat, hamma sova ut. Kanske skogen?!

Jag får återkomma... Jag ska i vilket fall bara koppla av hela julhelgen... inga måsten.
Nepp nus ska jag fixa med tvätt, glo på TV och få natten att gå.

ha de gott
Till top