Lite glad över att det är fredag...;)

Allmänt / Permalink / 1
Kanske man kan våga unna sig ett glas vin i kväll... för jag tror huvudvärken smygit sig bort...
Sov till kl 13.oo. fast denna eviga väntan efter ett telefonsamta som legat i bakhuvet och stört denna veckas sömn...
Nu bad jag gubben som har lite mer pondus än jag att ringa och kolla varför hör de inte av sig och hämtar bilen?!
Han frågade vänligt men bestämt... killen ursäktar sig men de har haft så mkt att göra... men varför då inte ta telefonen..
-Jo du bilen vi lovade hämta det måste nog bli på måndag... Kan det va så j-a svårt...
Jaja, nu kommer de på måndag...

Sen ska vi då bli av med en skrothusvagn... försöka få den att rulla...
kanske en kompis skulle ha den annars kostar det dödsboet ca 1500 att bli av med...
Pengar hit och pengar dit...
Allt kostar... Det allra värsta är att Tanka bilen... Hua.
Jag fyllde på för 300:- och det ekar i tanken ändå... knappt halv.

Ja ja det finns de som har det värre...

Gladast är jag nog för att solen tittar fram idag...
Hoppas det håller i sig i morgon när vi ska på mässan...

Nepp en slurk kaffe till sen ska jag vädra sängen...
fått lite dille på det sen jag såg Rent hus... En jättehund hade tjejen, lerig och dan.. sov i sängen...
Vilket våra gör med när husse inte är hemma...Men de är torra och rena om fötterna... men det kröp ändå på hela kroppen...

Det värsta är när någon pratar om löss... en jobbarkompis till gubben hade fått samtal från skolan om sitt barn... (det kliar bara jag skriver om det) Fatttar inte hur hjärnan är påverkad...Pinsamt värre att köra och hämta barnet pga det... Men han var först in på apoteket roffa åt sig 5 paket lusmedel(det fanns endast 10) sen hem och behandla hela barnaskaran... Det kommer ju vara mer som får det... (nu fnattar jag mig igen...)

Nepp alla go vänner som nu kankse trotts allt ramlar in på denna sida,
Ha en bra helg...

Tjingeling!

#1 - - Nilla:

tittar in och säger Hej!

Till top