Torsdag...

Allmänt / Permalink / 0
Sov till kl ca 13.30 , klarvaken och lögn att somna om..
Har hunnit äta och dricka kaffe.
Ringt och småpratat med svärmor, grattat syrran, Bäddat sängen, plockat och sen hamnade jag här.
Skrivklåda. Läsa favoritbloggarna...har en hel hög.

Rätt kul vad man kan hitta sig fram genom djumeln, länka sig vidare från sida till sida.

Natten var tung, huvudvärk som fortfarande sitter där, småförkyld och täppt.
Kör med nässpray och Ipren. Har en natt till sen är jag lååångledig... Fre Lör  Sön och Mån... Gott det.

Tittade på SMHI ser ut att bli en del timmar i trädgården i helgen... Solen ska förhoppnings vis visa sig...
Det och gå med vovvarna, måste nu lägga mig i hårdträning, dagarna räknas ner till VÅRRUSET, V-ö 12 Maj...
Jag har gått minst 5km x 2-3 gånger i veckan, nån gång tagit en mil...
Fast denna veckan har det varit tungt...

På lördag ska vi till syrran på kalas/fest helt enkelt träffas. God mat och dryck. Stanna över, gratta kusinbarn, plus att de grattar min gubbe som fyller nästa vecka... Ibland får man pussla ihop det, för att lösa allt.

Nepp, plocka lite innan barn( de kom ju nu!)  och gubbe kommer hem. Sen handla, äta och bege mig till jobbet igen,,,

Tjingeling..
image12
Till top